BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan

  • masa pelepasan:2023-12-22 16:09:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:584
  • Penerangan pantas:

    Bhairawa, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipas

Kandungan artikel
peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

BhairawaTransformer

Pembuat pengubah kuasa

Treinta Y MencubaPenghakiman cacat pengubah kuasa

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,BhairawaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyak, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, apa mod kabel pengubah jenis kering?


BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Pembuat Transformer

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi,BhairawaBerapa harga pengubah 1000 KVA, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

OK atau tidak?Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi,BhairawaFungsi pengubah kuasa, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Development CurriculumMod wayar pengubah jenis kering:

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

BhairawaKilang pengubah kuasa

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

BhairawaMaklumat produk lain
  • hebronHarga pengubah jenis kering 2000kVABetapa besarnya pasaran

    hebronHarga pengubah jenis kering 2000kVABetapa besarnya pasaran

  • LondonPlatform penangkapan hidraulik tersendiriEnsiklopedia kaedah pengukuran panjang

    LondonPlatform penangkapan hidraulik tersendiriEnsiklopedia kaedah pengukuran panjang

  • LondonJembatan boarding bergerakKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

    LondonJembatan boarding bergerakKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

  • FengnanPaksi mendaki hidraulik tetapApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

    FengnanPaksi mendaki hidraulik tetapApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

  • FengnanPlatform angkat gerak garpu guntingAnalisis kesan cabutan kosong

    FengnanPlatform angkat gerak garpu guntingAnalisis kesan cabutan kosong

  • FengnanPlatform penangkapan utama tahapCadangan jenama industri

    FengnanPlatform penangkapan utama tahapCadangan jenama industri

  • YattahHarga pengubah jenis kering 2500Cara mengenal pasti barang palsu

    YattahHarga pengubah jenis kering 2500Cara mengenal pasti barang palsu

  • AgneznoPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamApa prestasi yang unggul

    AgneznoPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamApa prestasi yang unggul

  • segera:Peringatan: Maklumat BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan memberi anda BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan oleh syarikat kami, perkhidmatan BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan. BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BhairawaDistribution transformer maintenanceAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!